01 September 2012

Høstfarger



 Dagene er kortere og fargene i naturen er skarpere....
Jeg liker godt disse høstfargene og liker egentlig at 
kveldene begynner å blir mørke også :)
Spesielt når jeg er inne og kan tenne lys :) 
Det er koselig det :)


 Ulike strukturer er jeg veldig glad i. 
Lin er en favoritt blandt stoffer jeg liker ekstra godt.
Ikke alltid like enkelt å sy i lin. 
Spesielt ikke når den er vasket og myk.
Den "lever" når en syr og det er ikke alltid like enkelt 
og få resultatet pent......





Lyngen har også en nydelig farge :)


Hjerter og stjerner......


To nye toalettvesker eller sminkevesker...... og flere skal det bli :)




Tusen takk for kjekke kommentarer dere legger igjen 
og velkommen til nye følgere :)

Har dere lyst til å følge Tilonino på facebook 
kan dere klikke dere inn her :)

Ønsker dere en fin helg :)

*tine*

8 comments:

Siri said...

Nydelige bilder og farger. Jo, nå kjenner jeg det; høsten kan komme! God helg fra Siri:-)

Quiltefeen said...

Vakkert!! Nydelige farger og herlige sminkepunger.. :) Jeg er klar for høsten, jeg.. Hver årstid har sin sjarm..:)
God helg til deg.
Klem, Kristin

Lisbeth Madsen said...

Superfine ting du laver. Jeg kan også godt lide de mere grove stoffer, selvom de er sværere at arbejde med.
KH Lisbeth

Hulda said...

Herlige bilder! Vakre farger og stoff. Flotte toalettvesker. Falt helt for bildene.

Anonymous said...

Nydelige kombinasjoner,både av farger og strukturer! Og gratulerer(sier man det??- jo jeg gjør!) med salg av lyslykter hos Tora! Flere vekk best.med en gang jo!! Knall kjekt!!
Ågoth

Lilla dør said...

NYDELEGE bildet og farger. Kjempe flott stoffer du hadde og. Ha ei goé helg.
Eg har sydd i heile dag, med andre ord hatt det heilt topp:)) klem

Lappeline ♥ said...

Å så fine stoffer .....nydelige bilder i flotte farger.
Blir så inspirert av deg. Har ikke kjøpt stoffer på en stund så jeg må nok ta en tur....treg med sying om dagen .....ryddemodus :( :)
Fortsatt fin helg til deg

Klem

Silje - Steffagarden said...

Så flotte sminkepunger i absolutt nydelige farger!!